Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

KAΘΗΚΟΝΤΑ

Σήμερα, 10-2-14. κάναμε τα εξής:

Μαθηματικά:
Κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις από τις σελίδες 94-95 του βιβλίου μαθητή. Επίσης μάθαμε τους δεκαδικούς στην καθημερινή μας ζωή (ευρώ, βάρος, μήκος). ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ γιατί την άλλη εβδομάδα θα γράψουν διαγώνισμα. Για το σπίτι έχουν τις ασκήσεις 2, 4, 5 από το καφέ (στο επαναληπτικό μάθημα).

Γλώσσα:
Μιλήσαμε για τα μέσα μεταφοράς (άσκηση 4 από το λεπτό και σχετική άσκηση στη σελίδα 26). Κάναμε το σχηματοποίημα του τετραδίου εργασιών (σελ 45-46). Ορθογραφία οι λέξεις της άσκησης 18 στο γαλάζιο.
Να κλίνουν το τέλος, ο σκοπός. Να κάνουν από μια μεγάλη πρόταση για κάθε γένος του επιθέτου πολύς-πολλή-πολύ. Χρονική αντικατάσταση στο ρήμα τραγουδάς/


Ιστορία: Κάναμε ολόκληρο το παρακάτω μάθημα από το βιβλίο μαθητή.


Μελέτη Περιβάλλοντος: Συνεχίσαμε τα μαθήματα για τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας από την ιστοσελίδα
http://ifa.gr/webapp/electricity-1.html


Ευέλικτη Ζώνη:
Είδαμε σε βίντεο από το youtube το κορυφαίο λογοτεχνικό έργο για παιδιά Τα ταξίδια του Γκιούλιβερ. Στη συνέχεια δουλέψαμε με εικαστικές δημιουργίες πάνω στο μύθο του βιβλίου σε παραλλαγή. Όλα αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο της προετοιμασίας της 2ης τηλεδιάσκεψης με το 4θ Δημοτικό του Φουρφουρά στο τέλος του μήνα. Θέμα μας πάντα η παιδική ποίηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου