Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

Σήμερα, 7-3-14, κάναμε τα εξής:

Γλώσσα:
Από το λεπτό τις ασκήσεις 2, 3 στις σελίδες 54+55. Ανάγνωση θα έχουν την ίδια. Κάναμε επανάληψη στα παραθετικά. Για το σπίτι θα έχουν την άσκηση 38 στο γαλάζιο, να γράψουν τα παραθετικά των  λέξεων: σπάνιους, την άνετη, το ισχυρό (θέλω δύο τρόπους στο συγκριτικό βαθμό και τρεις τρόπους στον υπερθετικό βαθμό). Τα έχουμε πει στην τάξη. Συγκριτικός: καταλήξεις - ότερος/-ύτερος ή πιο+ επίθετο . Υπερθετικός: πολύ+ επίθετο ή άρθρο +συγκριτικός βαθμός ή κατάληξη - ότατος.
Ορθογραφία: τις λέξεις στην παρένθεση από την πρώτη άσκηση στη σελίδα 48 και το κίτρινο πινακάκι λέξεων με τα φαγητά στην ίδια σελίδα.

Ιστορία: Το επόμενο μάθημα (Νεολιθική εποχή). Κάναμε και τις ασκήσεις 1, 2 από το προηγούμενο μάθημα στο λεπτό.

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Ολόκληρο το επόμενο μάθημα για τις τροφικές πυραμίδες (σελ 88-89) και άσκηση 2 στο λεπτό στη σελίδα 34.
 http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-perivallon-i-prostasia-tou-dasous/INDEX/A-G%20class/Enotita%202/Trofikh%20Alusida/17.html

Θρησκευτικά: Κάναμε ολόκληρα τα μαθήματα 20 και 21.

Για το Σαββατοκύριακο τα παιδιά πρέπει να μπουν στη σελίδα http://hellenicastronomy0.tripod.com/Planets.html
και να γράψουν (για να μάθουν) τις πιο βασικές πληροφορίες για τους πλανήτες από το Δία έως τον Ποσειδώνα. Τα έχουμε δει και στην τάξη όλα αυτά. Έχουμε πει τι πρέπει να μάθουν από αυτή τη σελίδα. Δε χρειάζεται να ξέρουν τους δορυφόρους απ' εξω! Επίσης καλό είναι να γνωρίζουν ότι ο Σπούτινγκ ήταν ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος του διαστήματος. Ήταν από τη Σοβιετική ένωση (που έστειλε και τον πρώτο άνθρωπο στο διάστημα), η οποία είχε κόντρα με τις Η.Π.Α. Οι Η.Π.Α. κατάφεραν τελικά να στείλουν τον πρώτο άνθρωπο στο φεγγάρι το 1969, τον Νηλ Άρμστρονγκ.

Όλα αυτά τα χρειαζόμαστε γιατί την ερχόμενη εβδομάδα θα κάνουμε τη 2η τηλεδιάσκεψη με το 4θ Δημοτικό σχολείο του Φουρφουρά. Θέμα μας η παιδική ποίηση για το διάστημα!

Αν δεν έχετε χρόνο για να κάνετε αυτή την αναζήτηση τα αρχεία με αυτά που πρέπει να ξέρουν είναι εδώ:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου